godmorgon!

skolan i morgon och jag vaknar 15.30, riktigt lyckat?
kommer alltid kunna somna i tid i kväll. och kommer inte komma upp i morgon då i heller. så jävla lyckat!
dagen idag ska jag inte göra något, ska plugga lite och bli trött. fast du skrev felli att hon och thörn kommer förbi en runda. efter det ska jag ta ett lååångt bad!

går dagen igår var mysig,emelie kom hit vid 7 tiden då vissade jag henne oxie, sen stack vi hem till felicia.
och där käkade vi godis och såg hiphip. trevligt. vid 12.22 gick vi till tåget för att lämna emelie.
sen gick jag och felli hem till henne och snackade över länge, så jävla härligt.

nu ska ja gå och ta frukost eller ja middag nästan.
hörs mer sen.


sitter i mina älskade jogging byxor och en fett tjocktröja och lyssnar på
if it's love (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0