känslan

känslan den finns där hela tiden,den vill aldrig försvinna. den dära speciella känslan för just dig. varje dag som går så finns du där någon stans i mitt huvud, du finns där och spökar för mig. hur mycket jag än vill att du ska försvinna där i från, för jag vet att jag är borta från ditt liv. känslan är hemsk, att inte kunna gå vidare helt, utan att falla tillbaka hela tiden. VARFÖR?! varför ska det vara så jävla svårt? tänken på att du inte kan snacka med mig, hmm.. hur svårt kan det vara och fråga hur jag mår? jag har också känslor EXAKT som du har. du förstår inte att du sårar mig. utan du bara ser dem felen jag har gjort. jag vill bara glömma, men även bara bli förlåten.. varje gång jag ska sova, så finns du där i min tanke, nättarna jag drömmer om dig och vaknar upp glad, men snabbt inser att det bara var en dröm. så besviken man kan bli.



en bild kan säga mer än 1000 ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0