hemma från skolan

fick sluta tidigare i dag.
i med vi inte har språk denna vecka, eller ja jag har aldrig språk.
skolan var super najs idag igen.
fast när vi kom till skolan halv 9 som vanligt så sitter hela klassen i en halv timme och väntar på att läraren ska komma, men så går några tjejer upp och frågar, så säger dom att vi börjar halv 10 :o haha
jag kunde sovit en timme längree.
vi hade bara något mentors grej idag.
vår lärare ville ha vår msn så en tjejer säger.

emma: min msn är sjukt skämmmig:o ni får inte skratta åt den.
jag&jenifer: vad heter du då?
emma: [email protected]
när jag var 8 kunde jag inte stava baby
alla: HAHAHAHA

min klass är king!
haha

nu ska jag gå in och ta en dusch!

Kommentarer
Postat av: ellie m

Jätte fin blogg (a)

2010-08-25 @ 23:44:42
URL: http://elliestaffs.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0